16 marzo, 2013

Mons. Mile Bogović, o Papi Franju

S lijeva na desno: Fra Josip Bebić, Kardinal Jorge Mario Bergoglio,
Biskup Mile Bogović, Fra Berislav Ostojić
Naš biskup mons. Mile Bogović u mjesecu studenom prošle godine posjetio je Hrvate u Argentini gdje ima i svoju rodbinu. Tada se susreo i s kardinalom Bergogliom koji je upravo izabran za Papu.
O tom susretu Biskup je izjavio:

"Za vrijeme svoga boravka u Argentini od 7. do 27. studenoga prošle godine posjetio sam 14. studenoga nadbiskupa Buenos Airesa kardinala Jorgea Maria Bergoglia. Sa mnom je bio fra Josip Peranić, voditelj Hrvatske katoličke misije u tom gradu, i fra Josip Bebić, ravnatelj hrvatske inozemne pastve. Kasnili smo pola sata, zbog gustog prometa. Nije to kardinalu ništa smetalo. U međuvremenu dok smo mi lutali ulicama, on je obavio ispovijed kod fra Berislava Ostojića, našega franjevca u Buenos Airesa kod kojega se on redovito ispovijedao. Primio nas je u jednostavnoj prostoriji i počastio slanim štapićima.
Razgovor je bio bez ikakve usiljene namještenosti, kao da smo bili jučer kod njega, pa došli i danas. Ja sam izrecitirao pred njim zahvalnost za podršku koju daje Hrvatima i hrvatskim svećenicima. Kao izraz zahvalnosti, pozvao sam ga da posjeti Hrvatsku. Vidio sam da on sve poznaje i da mu ništa nije novo od onoga što sam govorio. Zamolio me da pošaljemo još kojega svećenika iz Hrvatske u Argentinu jer oni koji su ondje cijenjeni su kao dobri svećenici i ljudi. "
Biskup je izrazio zadovoljstvo da je izbor pao upravo na kardinala Bergoglia, pozvao sve na molitvenu podršku novom Papi i požurio na dogovorenu vizitaciju župa Rakovica, Drežnik i Vaganac u Slunjskom dekanatu.
"Nakon Pape koji je bio visoki intelektualac i pisao vrijedne teološke knjige, mislim da će se novi Papa okrenuti prema puku i narodu. Crkva je uvijek bila blizu naroda. Treba poput Isusa doći k ljudima, biti s njima i otuda stvarati zdravu jezgru, koja će dati zdravu vjeru i utjecati na svoju okolinu. No, to je proces koji treba vrijeme", kazao nam je biskup Bogović. 
 
IKA prenosi izjavu fra Josipa Bebića, ravnatelja za dušobrižništvo Hrvata katolika u inozemstvu.
- Radosna srca pozdravljam izbor novoga pape, to više što smo ga, providnošću Božjom, potkraj prošle godine mons. Mile Bogović i ja imali prilike upoznati i družiti se s njime u njegovoj kardinalskoj rezidenciji u Buenos Airesu. Riječ je o divnom, toplom čovjeku kojemu je sve te godine u Buenos Airesu ispovjednik bio hrvatski franjevac fra Berislav Ostojić, pa mu je stanje u Hrvatskoj poznato – kazao je Bebić.
 

No hay comentarios: